mole! - Reisverslag uit Larabanga, Ghana van mandy kerkhof - WaarBenJij.nu mole! - Reisverslag uit Larabanga, Ghana van mandy kerkhof - WaarBenJij.nu

mole!

Blijf op de hoogte en volg mandy

21 Maart 2015 | Ghana, Larabanga

Nouu vandaag spullen gepakt voor mole, ook gelijk alles in mn koffers gedaan omdat ze mijn kamer gaan schilderen.
Op naar de crèche, vandaag was er een juffrouw ziek, dus hadden we maar liefst 2 klassen. Gelukkig was het allemaal goed gekomen. Met pijn in mijn hart kan ik zeggen dat ik vandaag voor het eerst een meisje een tik heb gegeven. Ze bleef andere kinderen en mij maar slaan.. Maar toch is het erg dat dit moet..
Ze zijn hard met de ehbo bezig! Dus dat is goed nieuws!
Vandaag is het echt stoffig, lijkt net mistig vandaag. Voor de verandering vandaag een sharetaxi gepakt omdat dat en goedkoper is en je nog eens wat mee maakt. Deze deel je dan met andere taxi-gaanders.
Op naar het kantoor en op naar mole! Aangekomen bij de bushalte om half 2, na wachten en wachten en zelfs even gedacht dat de bus niet meer kwam; was de bus daar! Inmiddels was het wel 5 uur haha! Wel was het wachten niet erg, viel van alles te zien. Het was een bus die bij ons niet meer zou mogen rijden.. Deur kon nier dicht, in de vooruit zat een ster; lees helemaal vol barsten haha! Stond er ook nog een bordje met als er te hard of roekeloos gereden wordt je een nummer kan bellen. Kan me niet voorstellen dat deze bus überhaupt te snel kon rijden. Onderweg weer veel gezien, ook dat dames water ging halen in de put. Best ver lopen allemaal!
Kwamen we in de kamer, was het een gedeelde kamer. We kwamen binnen lagen er al 4 meiden te slapen en dachten dat er apen de deur open probeerde te doen! Hahaha.
Daarna gaan slapen mjaa dat slapen ging moeizaam was erg heet en veel geluid door iedereen. Daarna walksafari gedaan. Heerlijk gelopen, hadden geluk binnen 5 min eerste olifant! Op ongeveer 5 meter afstand! Verder krokodillen, herten, everzwijnen, apen, vogels gezien! Vervolgens naar mognori geweest. Een dorp met veel compounds (hutjes) en daar een rondleiding gekregen! Was leuk om te zien! De hutjes waren niet geschilderd, maar wel leuk bewerkt. Ook was het daar erg schoon en hadden ze hokjes als wc en dus niet in de bush bush.
Daarna even naar de kamer geweest om, om te kleden voor het zwembad. Ineens komt marte rennend binnen zat er een mega grote aap bij de deur. Na het omkleden ging ik als held van de dag als eerste naar buiten.. Komt die aap weer nou ik stond binnen 1 seconde ook weer binnen.
Aap was weg, toch lekker naar het zwembad. Maar wat was het even heeerlijk!! Ook zo leuk dat je vanaf het zwembad de apen en zwijnen voorbij ziet komen! Lekkere spaghetti op, op tijd naar bed! Om half 4 gaat namelijk de wekker om de bus om 4 uur te halen!

  • 21 Maart 2015 - 21:22

    Elsa:

    Wauw wat een avontuur zeg! echt super cool had ik zelf wel mee willen maken hahah olifanten, apen echt te leuk. Heel fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt en van alles meemaakt. ik kijk uit naar de volgende avonturen.
    Dikke knuf xx Elsa

  • 21 Maart 2015 - 22:18

    Mariette:

    Hoi MANDY
    Wij zitten smakelijk te lachen om jou aap avontuur, wat een belevenissen allemaal.
    Geniet er van en op na het volgende verhaal.
    Lieve groetjes van ons allen

  • 21 Maart 2015 - 22:40

    Carla Damen:

    wat heb je weer een leuk verslag geschreven het is leuk om te lezen.fijn dat het zo goed met je gaat. Veel plezier en geniet er van groetjes uit Eindhoven

  • 22 Maart 2015 - 08:11

    Maaike:

    Wat een ervaringen ben je nu al rijker zeg! Leuk om allemaal te lezen en een leuke manier van vertellen heb je! Heel veel plezier en kijk uit naar je volgende verhaal! Liefs x Maaike

  • 22 Maart 2015 - 10:23

    Sophie:

    Wauw wat gaaf zeg! Lijkt me echt super al die dieren van zo dichtbij te zien.
    Ben benieuwd naar je volgende ervaringen en avonturen!

    Xx Sophie

  • 25 Maart 2015 - 12:20

    Miel School:

    Hoi Mandy,
    Weer de grote held uithangen daar, pas maar op!
    Wat leuk om zo mee en dan je ervaringen te lezen. Olifanten, krokodillen,apen.. Jaloers dat weetje.
    Volgens mij gaat het je goed af met die kinderen, je geduld wordt wel op de proef gesteld.
    Ik ga deze dagen proberen contact met je ouders te leggen om ervaringen over America te delen.
    Groet Miel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mandy

Hoi allemaal, 7 maart is het zover en ga ik voor 8 weken naar Ghana tot 2 mei! Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden om het mee te lezen! Groetjes, Mandy

Actief sinds 14 Dec. 2014
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 9258

Voorgaande reizen:

07 Maart 2015 - 02 Mei 2015

Ghana

Landen bezocht: